با غذاهای شادی آور زانوی غم بغل نگیرید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 12 / 2 / 1394
بازدید : 178
نویسنده : sharef zadeh

 

 
مدیتیشن یا تمرکز اعصاب، خواب کافی، خنده، کارهای داوطلبانه، صرف وقت با حیوانات خانگی( و همچنین با افراد شاد) هکگی مواردی هستند که به شاد بودن افراد کمک می کند. 
 
غذاهای غنی از پروبیوتیک
در یک مطالعه اخیر هلندی، که 20 فرد سالم به مدت 4 هفته مکمل های پربیوتیک(تسکین دهنده) را مصرف کردند، نشان می دهد افرادی که به طور واقعی مصرف کننده بودند، خلق و خوی غمگین در آنها به طور چشمگیری تغییر کرد.
 
نتایج اعلام می کند که نوع و مقدار باکتری ها در دستگاه گوارش بر روی خلق و خو اثرگذار است. لذا رژیم غذایی درست و سرشار از پروبیوتیک نقش بسزایی را در رفتار افراد دارد.

میوه و سبزیجات
طبق مطالعات انتشار یافته در مجله روانشناسی انگلیسی نزدیک به 300 فرد جوان که روزانه به طور 3هفته متوالی مصرف میوه و سبزیجات داشتند آرامش، انرژی بیشتر و احساس شادتری را نسبت به سایرین کسب کردند. بنابراین لازم است برای بالابردن روحیه خود در وهله اول از میوه و سبزیجات استفاده کرده و  سپس در کنار آن برنامه غذایی خود را بچینید.
 
قهوه
محققان دریافته اند که مصرف قهوه به هنگام صبح، ارتباط قوی را با مهربانی افراد، انرژی و خوشی آنها دارد. جامعه ای که مصرف کننده قهوه هستند رابطه دوستی و رضایتمندی آنها در سطح بالایی قرار دارد. 
 
گفتنی است زنانی که روزانه 2 یا 3 فنجان قهوه مصرف می کنند، 15%کمتر در معرض خطر افسردگی قرار دارند.

قارچ
این ماده خوراکی سرشار از سلنیوم بوده و به عنوان یک آنتی اکسیدان با افسردگی، اضطراب و خستگی مقابله می کند. همچنین منبع طبیعی ویتامین D نیز می باشد. برا یافزایش میزان مصرف این ماده بهتر است آن را در املت ریخته و در وعده صبحانه مصرف کنید. همچنین می توان آن را به صورت سرخ کرده یا کباب شده در وعده ناهار و شام استفاده کرد.
 
چای سبز
آزمایشات به عمل آمده بر روی 40000 نفر در ژاپن نشان می دهد، افرادی که روزانه 5 فنجان یا بیشتر چای سبز مصرف می کنند، سطح روانی استرس در آنها 20% کمتر است. مصرف این ماده در انواع سوپ ها، ترشیجات، سس ها و اسموتی طعم فوق العاده ای را به آنها می دهد.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعبه 2 روانشناسی و... و آدرس sina95.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 87
بازدید هفته : 834
بازدید ماه : 2457
بازدید کل : 1079118
تعداد مطالب : 2955
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com